11 okt. van Page naar Monument Valley. - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 11 okt. van Page naar Monument Valley. - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

11 okt. van Page naar Monument Valley.

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

11 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Na een lange nacht met regen, het bleef maar doorgaan, zijn we uiteindelijk om 10.00 uur gaan rijden.

De rit was niet zo heel lang, maar wel met regen. Dus prettig was dat niet. Toen we het idee hadden we gaan de goede kant op, was ook zo, komt de moed weer terug.

Op de camping in Monument Valley lekker de deur open laten staan en eerst maar eens kijken of het internet ook zou doen wat belooft was, veel te traag.

Niet dus, we moeten echt op een camping komen waar we moeten betalen voor internet of naar Starbucks en er daar maar voor gaan betalen.

Na de lange nacht luisteren naar de regen ben ik even gaan liggen, max. een uurtje.

Toen ik weer in de bewoonde wereld kwam was er nog wel zon, maar het was een stuk frisser.

Veel campers er bij ondertussen. Leuk om te zien hoe moeilijk het soms is om de chauffeur de juiste instructies te geven, of dat hij er gewoon niets mee doet.

Wieb heeft een hele tijd besteed aan het opnieuw schrijven van de verhalen, die kwamen niet goed op de site terecht.

Nu nog foto’s uitzoeken van de laatste 2 dagen en dan komen er opgeslagen verhalen en foto’s om te plaatsen als we een echte internet verbinding hebben.

Vanavond nog even met Wieb de verdere reis bekijken. Alles opschrijven, pen en papier, dan is dat ook weer in orde