6 okt. v Nipton nr Las Vegas en de Strip bekijken. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 6 okt. v Nipton nr Las Vegas en de Strip bekijken. - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

6 okt. v Nipton nr Las Vegas en de Strip bekijken.

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

06 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Las Vegas

Eigenlijk wilde Wieb nog een half uur doorslapen maar we gingen er toch uit.

Slecht geslapen omdat we langs een spoorlijn stonden die ook ‘snachts veel gebruikt wordt.

Nou is dat niet het ergste als de trein maar zonder luid toeteren voorbij rijd.

Dus om ca. 9 uur reden we weer. 2 Uur rijden naar Las Vegas.

Het begon gelijk met het binnen rijden van Nevada. Ongeveer een meter over de staatsgrens een groot outlet center met amusementshallen en een 8 baan.

Even tanken, nou nee hoor. Een gallon, bijna 4 liter kost hier over de 4 dollar!We hebben voor minder getankt dus de volgende pomp en dat scheelde 10 cent.

Later bleek in Las Vegas dat het daar soms 3,25 is!

Naar de camping, ingecheckt en op onze plaats. Lunch was eieren met spek.

Om 10 over 2 met de gratis luxe shuttle naar de strip. Wat we aan de foto’s van grote hotels, amusementscentra, watervallen, kopieën uit Venetië incl. de gondels (die varen door het gebouw, maar nu even niet vanwege werkzaamheden! Hebben wij dat weer!) en Parijs moeten toevoegen is de drukte, de bedelaars, de constante muziek en schreeuwende reclame schermen. Oja, gokken kan overal, hallen zat.

Welcome to Fabulous Las Vegas.

Om iets over 7 weer naar de camping, het was al donker en dus een mooi gezicht met al die (neon) verlichting.

Foto’s in de pc en verhaal gemaakt.

• 07 Oktober 2018 - 10:31

Jeanne.:

Hoy Thea en Wieb.
    Jullie foto,s en verslagen weer gezien en gelezen. Op de foto is echt te zien dat het daar goed gaat en jullie met plezier verder reizen.

Geen zorgen over de Saskiadonk no. 28.

Groeten Sjoerd en Jeanne en geniet van deze vakantie