25 mei naar White Bird - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 25 mei naar White Bird - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

25 mei naar White Bird

Door: wiebenthea

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

25 Mei 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dinsdag,richting Hell's Canyon

Al bijtijds waren we op pad.
Wat zijn de voor- en wat de nadelen, van een andere camping dichterbij dan de bedoeling?
( eigenlijk via een langere weg naar de Hells Canyon Camping,dan een boottocht)
Onderweg nog een stop bij een Nez Perce punt, het is indrukwekkend mooi.
Terwijl Wieb nog druk bezig was met kijken of de GPS ons de goede kant op wees, zagen we een bordje met de plaatsnaam: White Bird. Daar was een camping,niet die we in gedachten hadden maar een gokje wagen kan altijd.
Dus ernaar toe gereden,er was nog genoeg plaats, dus we konden komen.
Maar we willen ook de boottocht maken( nu dus van de andere kant ). Die is pas morgen. Even overleggen:
Hier een wasje draaien, wandelen en gewoon niks doen lokt toch ook wel.
Doen we, we blijven hier 2 nachten. Vandaag dus lekker relaxed, oa wandelen en zonnen.
En dat schiet op deze hoogte toch wel lekker op.
Bij het inchecken drie kaarten gekocht, voor Wieb een T-shirt en voor Thea een lekkere sweater. Gelijk souveniers.
Al bijtijds weer een warme maaltijd, hebben we een lange avond.
Morgenochtend vertrekt om 09.00 uur de shuttle die ons naar de boot zal brengen.
Om ong. 16.30 uur zullen we weer terug zijn. Brood hoeft niet mee, verder is wat je meeneemt eigen risico. Als je een film of fotocamera meeneemt en die wordt nat of valt in het water……..jammer maar helaas.
Maar dat geldt ook als je de Efteling of welk ander park ook ingaat.
Wordt morgen een vermoeiende en lange dag. Het zal zeker de moeite waard zijn.
Dan gaan we donderdag weer verder op naar de volgende camping, dan zal de reis weer langer zijn, maar deze zomerse dag hebben we alvast gehad en we kleuren al aardig.
Het verhaal van woensdag zal niet eerder komen dan op donderdag.