16 okt. v Canyonlands NP naar Bryce. - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 16 okt. v Canyonlands NP naar Bryce. - Reisverslag uit Bryce, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

16 okt. v Canyonlands NP naar Bryce.

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

16 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Bryce

Na weer een iets minder koude nacht, het puntje van je neus werd wel koud als je het boven je dekens hield, waren we weer vroeg wakker. Stoken die kachel en het water warmen. Warm water, is toch wel prettig voor een wasbeurt, de vuil watertank is vol. Die wordt vandaag geleegd op de volgende camping.

Dus douchen zit er even niet in, geen tijd voor en de tank niet voller willen maken.

We waren al vroeg op pad, net voor 09.00 uur. De beslissing om niet terug te gaan naar de paardencamping is een hele wijze geweest.

Bij een uitzicht punt zijn we er even uit geweest om de benen te strekken.

We hebben een door een indiaanse vrouw gemaakte hanger gekocht op het hoogste punt van Interstate 70, 7886 foot. Omgerekend 2500 meter hoogte.

Heel spectaculair om te zien hoe de wegen zich naar boven kronkelen en vervolgens naar beneden, hoe de volgeladen vrachtwagens naar boven kruipen,wij halen ze in, om ze eenmaal boven met een vaart naar beneden te zien gaan en ons weer inhalen.

Bijna op onze bestemming zijn we bij Red Rocks Park even gestopt voor foto’s. Stijf, echt stijf waren we deze keer.

Na een 400 km lange rit (100 km te lang aldus Wieb)kwamen we rond half vijf bij Ruby’s Inn RV Park aan.

Na de camper op de goede plaats te hebben gezet, heeft Wieb de tanks geleegd en kunnen we weer vooruit.

Nog even een wasje doen. Makkelijk die campings waar de laundry is, alles in de wasmachine en droger.

Vanavond eens kijken hoe we het precies gaan doen bij Bryce Canyon. Er is een om 1.30 pm een bus tour met gids. Morgenvroeg even reserveren.

• 30 November 2018 - 11:18

SJOUKJE:

Hier ben ik weer, een regendag is goed voor de natuur.
    Hebben jullie nog leukere deze week?
    Er is vast nog veel te zien nu groeten en liefs mamma.