30 sept. naar Los Angeles, Santa Monica dus. - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 30 sept. naar Los Angeles, Santa Monica dus. - Reisverslag uit Acton, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

30 sept. naar Los Angeles, Santa Monica dus.

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

30 September 2018 | Verenigde Staten, Acton

Het is zover, 35 jaar getrouwd !!!

Nadat ik een ijskoude nacht heb gehad, hebben we besloten naar een heater te gaan kijken. We gingen toch weer op pad, dus wie weet.

Vanochtend zijn we voor ons doen vroeg, 9 uur, vertrokken, richting Los Angeles. Daar zijn we niet aangekomen. Onderweg kwamen we Santa Monica tegen en aangezien ik destijds niet officieel ten huwelijk ben gevraagd, vond ik dat dat op deze trouwdag wel mocht gebeuren. Wieb had een paar keer een beetje laten doorschemeren dat dat misschien ook wel ging gebeuren, maar wanneer en hoe?

Om ca. 10 uur waren we aan het strand, even een betaald publiek parkeerplekje zoeken. Een mooi groot parkeer terrein, voor een camper vroegen ze maar liefst 56 dollar!!!!! Ja doei, we zijn niet gek. Verder maar weer. Maar ik wist niet wat voor plan Wieb in zijn hoofd had en hij zocht toch weer een publieke parkeerplaats. Nu 48 dollar, zweet zweet. Doen we zei Wieb, rondjes rijden kan altijd nog. Eindelijk weer de korte broek aan, het was stralende weer, een strak blauwe lucht. Op weg naar de wereld beroemde pier. Wieb vroeg of ik in de 8 baan wilde, nee 10 jaar geleden misschien. Of ik in het reuzenrad wilde, nee 10 jaar geleden misschien.

In het zand met op de achtergrond de pier is Wieb op zijn knieën gegaan en heeft me officieel nogmaals ten huwelijk gevraagd terwijl ik dit filmde. Over de pier gewandeld, een mooie houten balken pier met middenin de kermis attracties. Op het eind aan de pier is een restaurant ( Mexicaans bleek ), cola met een chocolade cake genomen. De gerechten waren veel met taco’s en pittige sauzen dus zou er veel uit moeten. Niet doen dus. Toen we net zaten kwam er een fotografe onze kant uit, of ze foto’s mocht maken en dan mochten we kijken of we ze wel of niet zouden nemen. Een zwart/wit en een kleur hebben we genomen.

We zijn op zoek gegaan naar een kacheltje en dekens. Een ontzettende verspilling van tijd maar ja kou lijden ‘s nachts is ook niets. Bij de camper horen 4 dekens en ze zijn alle vier in gebruik. Overdag en snachts onbewolkt dus dan koelt het snel af.

We hebben wel een kacheltje, maar geen dekens. Maar met het kacheltje aan vanavond en morgenochtend zijn we weer een heel eind gered.

Wel heeft El Monte vandaag naar Wieb gebeld, maar vanwege het slechte bereik weten we niet wat en of er iets is ingesproken.

Nog een rustige avond en het verhaaltje is het al weer vroeg bedtijd.

Morgen weer een nieuwe dag, nu wel verder naar Los Angeles.