25 okt. naar Anthony Chabot Regional Park. - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu 25 okt. naar Anthony Chabot Regional Park. - Reisverslag uit Dublin, Verenigde Staten van Wieb en Thea Jonkman - WaarBenJij.nu

25 okt. naar Anthony Chabot Regional Park.

Blijf op de hoogte en volg Wieb en Thea

25 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Dublin

Na het ochtend ritueel de camper 180 graden gedraaid en de zwart en grijs watertank geleegd.

Het was onduidelijk of dit op onze plek op de laatste camping kon, (kon dus wel).

Nog een uur door de uitlopers van het Yosemite park gereden.

Natuurlijk weer mooie uitzichten gehad. Echter ook veel dode/verbrandde bomen.

Het is voor (sommige) Amerikanen de gewoonte om iets wat kapot is gewoon in een weiland te zetten en te laten wegroesten. Auto’s, campers, werktuigen en andere dingen. Nu ook weer.

Leken heel oude auto’s.

Je zou denken, het park uit, dus omlaag, maar we gingen net zo goed weer omhoog.

San Francisco kwam steeds dichterbij.

Ook nog reclame borden met Jeff Vanham er op gezien.

Maandag Rabobank op een bord en een gebouw zien staan.

De weg naar de camping liep langs El Monte in Dublin. De toegangsweg naar de camping in het Anthony Chabot Regionaal Park liep slingerend flink omhoog.

Om half 2 op onze plaats. Na de lunch alles gaan sorteren, wat wel mee kan en wat niet, inpakken, schoonmaken, opeten en weggooien.

Dit is ons voorlaatste verhaal. Thuis alles in het dagboek plaatsen.